شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

باربری شهر

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

باربری محدوده دیباجی

اسباب کشی و باربری دیباجی

بهترین باربری در دیباجی تهران با سالها سابقه درخشان در صنعت حمل و نقل و باربری منزل با کامیونهای بزرگ و مجهز

ما بهترین شرکت باربری در دیباجی هستیم چون

  • دانش انجام کار را داریم و هم مجهز به آخرین ماشین های حمل بار میباشیم
  • همکاری با کارگران توانا و کادر باربری منظم و منسجم افتخار ماست
  • آشنایی با متدهای روز بسته بندی اثاثیه و پرسنل دوره دیده را فقط در اتوبار دیباجی تهران خواهید یافت

همکاری با زیبا بار تهران ( دفتر دیباجی ) یعنی

  • فراموشی تمامی تجربه های قبلی در اسباب کشی
  • باربری دیباجی یعنی قیمت مناسب و خدمات ارزنده
  • باربری دیباجی الگوی کامل تعهد و مسئولیت پذیری است.

اگر قصد اسباب کشی دارید کادر مجرب اتوبار دیباجی تا انتهای اسباب کشی و رسیدن به آرامش در کنار شما خواهد بود و مفتخریم که همواره رضایتمندی مشتریان عزیز را سرلوحه تمامی فعالیتهای خود قرار داده ایم !

با باربری دیباجی بگیرید تا تفاوت در خدمترسانی و تمایز در قیمت را تجربه کنید

روش صحیح و اصولی اسباب کشی منزل

شما می‌توانید با راهکارهایی اسباب کشی را آسان‌تر ساخته و سلامت خود را رکن اول نقل مکان قرار دهید. بهتر است که سایر اعضای خانواده را نیز در این فعالیت شرکت دهید. به کودکان مسئولیت دهید که با نظارت شما وسایل اتاق‌شان را بسته‌بندی کنند

بهترین روش اسباب کشی آسان برای جابجایی اثاثیه منزل

اگر شما هم این روزها در تدارک نقل مکان هستید این توصیه‌ها را به یاد داشته باشید تا به سلامت و آسانی ، به خانه جدید بروید.

چگونه سختی های اسباب کشی را آسان کنیم؟

«اسباب‌کشی کابوسه.» این جمله را خیلی‌ها وقتی قصد اسباب‌کشی دارید به‌ شما می‌گویند. شاید خودتان هم درباره اسباب‌کشی همینطور فکر کنید.

مهم نیست که اسباب‌کشی کابوس هست یا نه. مهم این است که خیلی از ما و اطرافیان‌مان باید سالانه یا حداقل چند سالی یک بار، این کار را انجام دهیم. حالا وقت تشبیه و استعاره نیست؛ وقت اسباب‌کشی است. روزهای تابستان برای بیشتر خانواده‌ها روزهای جابه‌جایی و اسباب‌کشی به خانه‌ جدید است. ما به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید بدون کابوس، راحت‌تر اسباب‌کشی کنید!

اول سلامت؛ دوم اسباب‌کشی

اسباب‌کشی برای بیشتر خانم‌ها شبیه کابوس است، به ویژه اگر هر سال بخواهند از یک خانه به خانه دیگر بروند ولی شما می‌توانید با راهکارهایی آن را آسان‌تر ساخته و سلامت خود را رکن اول این نقل مکان تابستانی قرار دهید. بهترین راه این است که سایر اعضای خانواده را نیز در این فعالیت شرکت دهید. به کودکان مسئولیت دهید که با نظارت شما وسایل اتاق‌شان را بسته‌بندی کنند. برای اینکه مجبور نشوید هنگام اسباب‌ کشی جعبه‌های سنگین را جابه‌جا کنید، جعبه‌های کوچک‌تری انتخاب کرده و وسایل را در آن بسته‌بندی کنید. هنگام بسته بندی نیز به راحتی روی زمین بنشینید یا کارتن را روی میز قرار داده و روی صندلی نشسته و وسایل را در آن جاسازی کنید.

مثبت بیندیشید

به جای اینکه هر چند قدم یک بار، به‌خودتان بگویید: «اسباب‌کشی کابوسه.» به نکات مثبت توجه کنید. شما دارید خانه‌تان را عوض می‌کنید. از صبح فردا در خانه‌ دیگری بیدار می‌شوید. در آشپزخانه‌ دیگری غذا درست می‌کنید. در اتاق جدیدی می‌خوابید. این جابه‌جایی می‌تواند یک تنوع بزرگ باشد. به وقتی فکر کنید که همه‌ وسایل سر جایشان رفتند و شما روی مبل نشسته اید و دارید چای می‌خورید.

برای اسباب کشی از اطرافیانتان کمک بگیرید

آدم‌ها همین وقت‌ها به درد همدیگر می‌خورند. اگر هیچ کمکی ندارید و کسی از خانواده یا فامیل یا دوستان می‌خواهد بیاید کمک‌تان، بگذارید بیاید و تعارف را کنار بگذارید. ولی حواس‌تان باشد آن‌قدری دور و برتان را شلوغ نکنید که کلافه شوید. برای آدم‌های که می‌خواهند به شما کمک کنند برنامه بریزید. اگر تعداد کسانی که داوطلب شده‌اند زیاد است، بعضی را روز بسته‌بندی وسایل صدا کنید، به بعضی بگویید روز اسباب‌کشی بیایند، بعضی را هم برای باز کردن وسایل در نظر داشته باشید.

چه وسایلی نیاز دارید؟

برای اسباب‌کشی از یک خانه به خانه دیگر شما باید پیش از آغاز اسباب‌کشی، وسایلی را بخرید و یا آماده کنید. کارتن‌هایی در ابعاد گوناگون، مقدار زیادی طناب‌های ضخیم و محکم، مقداری روزنامه باطله برای حفاظت از اشیای شکستنی، نوارچسب پهن برای بستن در کارتن‌ها، ماژیک‌هایی با سرپهن برای نوشتن روی کارتن‌ها. شما می‌توانید این کارتن‌ها را یا به صورت نو و آماده بخرید یا با سر زدن به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های محل‌تان، مقداری از کارتن‌های اضافی آنها را بگیرید. با این کار در هزینه‌های اسباب‌کشی هم صرفه‌جویی کرده‌اید.

کارتن‌ها اصلی ترین جزء اسباب کشی هستند

از مدتی قبل از اسباب‌کشی به مغازه‌هایی که از آنها خرید می‌کنید بسپارید چند کارتن برایتان نگه دارند. اگر می‌خواهید هزینه‌ کمی بپردازید، این کارتن‌ها معمولا برای اسباب‌کشی مناسب‌اند. اما اگر توان پرداخت هزینه بیشتری دارید، می‌توانید چند کارتن بزرگ‌تر دیگر هم از شرکت حمل یا مغازه‌های کارتن‌فروشی بخرید. حواس‌تان باشد که کارتن‌های بزرگ را بیش‌ از ‌اندازه سنگین نکنید تا در حمل‌ونقل آنها راحت باشید. اگر نصف آن را کتاب می‌چینید، حتما نصف دیگرش را لباس بگذارید. اگر زیر کارتن ظروف سنگین گذاشته‌اید، رو را به ظرف‌های پلاستیکی اختصاص دهید.

برای بسته بندی ظروف از لباس هایتان هم استفاده کنید

می‌توانید برای بسته‌بندی ظرف‌ها از قبل با یک دکه‌ روزنامه‌فروشی هماهنگ کنید تا روزنامه‌های باطله‌اش را برای‌تان کنار بگذارد و هر ظرف را در یک روزنامه بپیچید. اگر قطع روزنامه کوچک بود، برای اینکه مطمئن شوید، هر ظرف را در ۲ روزنامه بپیچید. پیچیدن ظرف‌ها کار سختی نیست و هیچ تجربه‌ویژه‌ای نمی‌خواهد. فقط باید مواظب باشید ظرف‌های شکستنی به هیچ وجه با هم تماس نداشته باشند. اما راه دیگری هم به جز استفاده از روزنامه هست. می‌توانید هر ظرف را در یک لباس بپیچید. با این روش هم لباس‌هایتان را در کارتن کرده‌اید و هم ظرف‌های‌تان. ولی ببینید که آیا ظرف‌ها کثیف‌اند؟ در این صورت ممکن است وقتی به خانه جدید می‌روید یک‌بار مجبور شوید کل لباس‌ها را هم بشویید. انتخاب با خودتان است. راه دوم از مصرف زیاد کاغذ جلوگیری می‌کند ولی ممکن است هم کار اضافه حساب شود، هم مصرف آب‌تان را افزایش دهد.

کارتن‌ها را کنترل کنید

بعضی کارتن‌ها ممکن است خاکی باشد یا آنطور که باید تمیز نباشد. مواظب باشید که لباس‌هایتان را در این کارتن‌ها نگذارید یا اگر می‌خواهید این کار را بکنید، حتما یک ملحفه کف کارتن پهن کنید و آن را تا دیواره‌ها بالا بیاورید و بعد لباس‌ها را بچینید. مثل بقچه‌ای که رفته باشد توی کارتن.

وسایل اسباب کشی را دور نریزید

تا جایی که می‌شود وسایل اسباب‌کشی را نگه دارید. منظورم کارتن‌ها و کیسه‌های حباب‌دار است. اگر انبار دارید یک بخشی از انبار را به آنها اختصاص دهید. با این کار، هم سال‌های بعد خودتان می‌توانید از آنها استفاده کنید و هم اگر کارتن‌های خوب و محکم خریده‌اید می‌توانید به دیگران برای اسباب کشی امانت‌شان بدهید.

روی کارتن‌ها اسم بزنید

این کار باعث می‌شود وقتی به خانه جدید می‌رسید گیج نشوید و بدانید کدام کارتن مال کجاست. اگر می‌خواهید کارتن‌های‌تان را نگه دارید، به جای نوشتن روی کارتن با ماژیک، روی کاغذی درباره‌ محتویات آن بنویسید و روی آن بچسبانید.

وسایل بزرگ را خودتان بسته‌بندی کنید

خیلی از شرکت‌های باربری به شما پیشنهاد می‌کنند که کار بسته‌بندی وسایل را برایتان انجام دهند. اگر امکان مالی این کار را دارید، می‌توانید از آنها کمک بگیرید. آنها حرفه‌ای‌تر و سریع‌تر کار را انجام می‌دهند ولی اگر امکانش را ندارید، خودتان دست‌به کار شوید. سخت نیست. باید کیسه‌های حباب‌دار بخرید و به تمام گوشه‌ها و قسمت‌های چوبی وسایل‌تان بچسبانید. بعد دور کل وسیله را با سلفون پهن بپیچید. سلفون بهترین چسبی است که می‌توانید برای این بسته‌بندی استفاده کنید.

با توجه به روحیه‌تان وسایل را بسته‌بندی کنید

ببینید شما از آن دسته آدم‌هایی هستید که دوست دارید کاری را در مدت کوتاهی انجام دهد که زودتر تمام شود و بلند بودن کار آن را برایتان فرسایشی می‌کند یا آدمی هستید که راحت‌ترید کارها آرام‌آرام ولی با آرامش انجام شوند. با توجه به روحیه‌تان وسایل را بسته‌بندی کنید. اگر جزو دسته اول هستید باید ۳-۲ روز خانه بمانید و در این ۳-۲ روز تا آخر انرژی تان را مصرف کنید. ولی اگر جزو دسته اول هستید، از یکی دو هفته قبل کار را شروع کنید. یک روز اتاق‌ها، یک روز سرویس‌های بهداشتی و چند روز را به جمع کردن وسایل آشپزخانه اختصاص دهید.

یک فهرست تهیه کنید

برای اینکه در روزهای اسباب‌کشی سردرگم نشوید، بهترین کار این است که یک فهرست از تمام کارهایی که باید انجام دهید و وسایلی که باید جمع و جور کنید، تهیه کنید. شما می‌توانید یک برنامه زمان‌بندی برای بسته‌بندی کردن وسایل هم تدارک ببینید که مطابق آن وسایل‌تان را جمع‌وجور کنید و تمام فشار کاری را در یک روز متحمل نشوید.

بسته‌بندی شکستنی‌ها

هرقدر وسایل و ظروف شکستنی را با دقت بیشتری بسته‌بندی کنید، در مقصد با خیال آسوده‌تری آنها را باز خواهید کرد و سالم خواهید دید.بهتر است لوازم شکستنی را در جعبه اصلی خودشان که دارای حفاظ‌هایی است، قرار دهید. اگر این جعبه‌ها را دور انداخته‌اید، وسایل شکستنی را در روزنامه یا پارچه یا پلاستیک‌های حباب‌دار بپیچید و درون یک کارتن محکم بسته‌بندی کنید.

کدام کارتن، کدام اتاق

در اسباب‌کشی اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن و حمام و دستشویی را به عنوان واحدهایی مجزا در نظر بگیرید. هر روز به سراغ یک اتاق بروید و وسایل آن اتاق را بسته‌بندی کنید. روی هر جعبه پس از اتمام کار بسته‌بندی، برچسبی حاوی فهرست وسایل و لوازم داخل آن چسبانده و در صورتی که اجناس داخل آن شکستنی است با ماژیک قرمز، کلمه شکستنی را بنویسید.

حمل لباس‌ها و اشیای گرانقیمت

لباس‌هایتان را که به چوب‌لباسی آویزان است، با همان چوب لباسی به صورت مجموعه‌ای در یک پلاستیک بزرگ یا درون یک ملافه قرار دهید. اگر چمدان‌های بزرگ و جاداری هم در خانه ‌دارید، می‌توانید لباس‌ها را درون آن جاسازی کنید. لوازم ضروری مانند حوله، مسواک، لباس‌های دم‌دستی را در ساک‌دستی‌تان قرار دهید تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

پرده دوختن برای خانه جدید

اگر می‌توانید، بد نیست چند روز قبل از اسباب‌کشی به خانه جدید سری بزنید، میل‌پرده‌ها را کنترل کنید و پنجره‌ها را اندازه بگیرید تا پرده‌هایتان را با اندازه‌های جدید هماهنگ کنید. اگر خانه‌تان اجاره‌ای است و احتمال می‌دهید که به‌زودی مجبورید از این خانه جدید هم بلند شوید، سعی کنید اندازه‌ پرده‌هایتان را دست نزنید. ولی اگر خانه‌تان موقت نیست می‌توانید پرده جدید بدوزید یا پرده‌های قبلی را هر قدر لازم است کوتاه کنید ولی اگر هیچ کدام از این کارها را نتوانستید قبل از اسباب‌کشی انجام بدهید هیچ اشکالی ندارد. روزی که به خانه جدید می‌روید جلوی پنجره را موقتا ملحفه بکشید یا می‌توانید روی پنجره‌ها را روزنامه بچسبانید تا نور کمتری از فضای خانه‌تان کم شود و هروقت رسیدید، کار پرده را انجام دهید.

باربری دربند

شرکتهای باربری خودشان مسئولیت بسته بندی وسایل را نیز بر عهده می گیرند و شما از این بابت آسوده خواهید بود. حتما از شرکت باربری سوال کنید که اسباب و وسایل شما را بیمه می کند یا خیر. باربری دربند با در نظر گرفتن نیازها و میزان وسواس شما تمام نیازهای شما را در اسباب کشی برآورده می کند .

شرکتهای باربری خودشان مسئولیت بسته بندی وسایل را نیز بر عهده می گیرند و شما از این بابت آسوده خواهید بود. حتما از شرکت باربری سوال کنید که اسباب و وسایل شما را بیمه می کند یا خیر. باربری دربند با در نظر گرفتن نیازها و میزان وسواس شما تمام نیازهای شما را در اسباب کشی برآورده می کند .


باربری دربند

پیش از آغاز اسباب کشی از یک خانه به خانه دیگر شما باید ، وسایلی را آماده کنید. کارتن هایی در ابعاد گوناگون، مقدار زیادی طنابهای ضخیم و محکم، مقداری روزنامه باطله برای حفاظت از اشیای شکستنی، نوارچسب پهن برای بستن در کارتن ها، ماژیک هایی با سر پهن برای نوشتن و ... . شما می توانید این کارتن ها را یا به صورت نو و آماده بخرید یا با سر زدن به سوپرمارکتها و فروشگاههای محل تان، مقداری از کارتنهای اضافی آنها را بگیرید. با این کار در هزینه های اسباب کشی هم صرفه جویی کرده اید.
با شرکت اتوبار معتبر تماس بگیرید . شما می توانید این شرکتها را در میان آگهی های روزنامه و یا توصیه اقوام و آشنایان بیابید. اگر قرار است از شهری به شهر دیگر نقل مکان کنید باید در انتخاب این شرکتها بیشتر دقت کنید تا اسباب و وسایل شما سالم به مقصد برسند. برخی از شرکتهای باربری خودشان مسئولیت بسته بندی وسایل را نیز بر عهده می گیرند و شما از این بابت آسوده خواهید بود. حتما از شرکت باربری سوال کنید که اسباب و وسایل شما را بیمه می کند یا خیر.
باربری دربند با در نظر گرفتن نیازها و میزان وسواس شما تمام نیازهای شما را در اسباب کشی برآورده می کند .

خدمات اتوبار دربند

- مشاوره شما از تمام زوایای مورد نیاز ( مسافت , زمان ، میزان اثاثیه ، طبقه بندی اثاثیه و ... )
- اختصاص خودرو منطبق اثاثیه شما
- اعزام نیروهای مورد نیاز شما . اعم از متخصص بسته بندی اثاثیه ، نیروی خانم ، نیروی خبره برای حمل اثاثیه بین طبقات ، نیروی ورزیده برای جابجایی اثاثیه بد بار و ...
- بیمه اسباب و اثاثیه در صورت درخواست مشتری
- ضمانت سلامت اثاثیه و آرامش خیال شما در طول حمل و جابجایی

باربری میرداماد

باربری میرداماد : ارائه بهترین خدمات اسباب کشی و باربری در میرداماد با قیمت مناسب و تعرفه کارشناسی شده - بهترین سرویس بسته بندی ، اسباب کشی و باربری در میرداماد را از اتوبار VIP بخواهید !

سرویس اسباب کشی و باربری در میرداماد

باربری در میرداماد : اگر قصد اسباب کشی دارید و تجربه لازم را در این زمینه ندارید و یا فرصت کافی برای اسباب کشی ندارید اتوبار VIP تهران تا انتهای اسباب کشی و رسیدن به آرامش در کنار شما خواهد بود.

باربری در میرداماد : هدف ما جلب رضایت شما مشتریان گرامی با ارائه بهترین سرویس باربری در تهران است. با ما تماس بگیرید !

خدمات باربری در میرداماد

  1. ارسال خودرو مناسب اثاثیه شما
  2. برآورد زمان و هزینه باربری مناسب و متناسب با اثاثیه شما
  3. اعزام نیروی ماهر و ورزیده جهت حمل و نقل وسائل منزل و اداری
  4. ارسال لوازم مورد نیاز بسته بندی اثاثیه با هزینه مناسب
  5. اعزام نیروی متخصص بسته بندی

جراحی بازار مسکن

روزنامه‌های سراسری پرتیراژ که بورس آگهی خدمات و فعالیت‌های ملکی محسوب می‌شوند از ابتدای هفته جاری، چاپ هر نوع تبلیغات مرتبط با پیش‌فروش مسکن را به «ارایه مجوز ادارات راه و شهرسازی استان مبنی‌بر گواهی تایید صحت پروژه ساختمانی» منوط کرده‌اند. با نصب این فیلتر در مبادی ورود پیش‌فروشنده‌ها به بازار، جلوی تبلیغ «پروژه‌های مشکل‌دار» یا «مشکوک به تضییع منافع پیش‌خریداران» گرفته شده اما به‌خاطر عدم آمادگی سایر پیش‌فروشنده‌ها از بابت داشتن مجوز، طی سه روز اخیر، حجم عرضه این آپارتمان‌ها به صفر رسیده طوری‌که صفحات نیازمندی‌های نشریات که پیش‌تر حدود 150 مورد آگهی پیش‌فروش، روزانه در آنها منعکس می‌شد، از این نوع تبلیغ خالی شده است. سازنده‌ها برای اخذ مجوز، باید ابتدا «حساب امانی» تشکیل دهند تا یک بانک‌ عامل به‌عنوان ضلع سوم، وارد قرارداد پیش‌خریدار و پیش‌فروشنده شود و در مقام «ناظر بر رفتار مالی و ساختمانی دو طرف»، ریسک و مخاطرات پیش‌خرید را کنترل کند و کاهش دهد. اعمال قانون پیش‌فروش، ضمن رفع 4 حفره بزرگ بازار دوم، ظرفیت واقعی آن را در جهت کنترل نوسانات شدید بازار اول‌ فعال می‌کند.

قانون پیش‌فروش ساختمان، 5 سال پس از تصویب، سرانجام از بایگانی مصوبات دولت بیرون آمد و اجرای کامل آن از ابتدای این هفته در بازار دوم معاملات مسکن (معاملات پیش‌خرید آپارتمان)، به شکل «ممنوعیت فروش پروژه‌های فاقد دو مجوز کلیدی» آغاز شد.

به گزارش دنیای اقتصاد، بخش آگهی روزنامه‌های دارای «نیازمندی» یا همان صفحات «آگهی‌نامه»، در پی ابلاغیه پارسال وزیر راه و شهرسازی، از یکشنبه گذشته، چاپ هر نوع «تبلیغ» با مضمون و محتوای «پیش‌فروش» آپارتمان را به «ارائه گواهی تاییدیه وزارت راه و شهرسازی از سوی پیش‌فروشنده» مشروط کردند. در روزنامه‌هایی که محل اصلی آگهی فروش و بازاریابی انواع ملک محسوب می‌شوند، در حال حاضر با بخشنامه مدیران مسوول مربوطه، چاپ آگهی پیش‌فروش‌های فاقد تاییدیه رسمی، کاملا ممنوع شده است. «خودداری» رسانه‌های پرتیراژ در معرفی و تبلیغ پروژه‌های پیش‌فروش فاقد گواهی تایید، به منزله «نصب فیلتر» در مبادی ورودی بازار پیش‌فروش است. این فیلتر در حال حاضر به جلوگیری از عرضه دو دسته «آپارتمان‌ در حال ساخت» شامل «پروژه‌های ناسالم به لحاظ حداقل استانداردهای حقوقی و فنی» و همچنین «پروژه‌های مشکوک به تهدید منافع پیش‌خریدار» منجر شده است. نتایج سه روز اعمال قانون بر پیش‌فروش مسکن، به خوبی بیانگر تاثیر آنی «جراحی» بازار دوم معاملات ملک بر رفتار پیش‌فروشنده‌ها است طوری‌که اثر آن را می‌توان در صفحات نیازمندی روزنامه‌ها مشاهده کرد. طی روزهای گذشته از هفته جاری، آگهی‌های مربوط به پیش‌فروش آپارتمان به‌طور کامل حذف شده و حتی یک کادر تبلیغ در این صفحات دیده نمی‌شود آن هم در شرایطی که تا همین هفته گذشته، روزانه به‌طور متوسط 150 تا 200 مورد آگهی پیش‌فروش در روزنامه‌ها منتشر می‌شد. این اتفاق، حاکی از «پاکسازی اساسی بازار دوم معاملات مسکن» و در عین حال «مجهز نبودن حتی یک پیش‌فروشنده به ضوابط و مجوزهای درج‌شده در قانون پیش‌فروش» است.


کنترل نوسانات شدید از بازار دوم

بررسی‌های «دنیای اقتصاد» درباره آثار اجرای کامل قانون پیش‌فروش مسکن نشان می‌دهد اگر چه در کوتاه‌مدت –طی روزها و شاید هفته‌های آینده- به‌خاطر ممنوعیت عرضه پروژه‌های پیش‌فروش فاقد مجوز، سمت تقاضا با خلأ آپارتمان در بازار پیش‌خرید مواجه می‌شود اما به تدریج تحت تاثیر هدایت پیش‌فروشنده‌ها به بازار رسمی و تزریق پروژه‌های سالم به این بازار، شرایط برد-برد برای طرفین معاملات پیش‌فروش فراهم خواهد شد و این موضوع به رونق و تقویت حجم معاملات پیش‌خرید در مقایسه با معاملات خرید آپارتمان آماده، منجر می‌شود. این قانون، 4 حفره بزرگ بازار پیش فروش که باعث به تله افتادن پیش‌خریدار و پیش‌فروشنده طی سنوات گذشته شده را برطرف کرده است. با اجرای قانون پیش‌فروش، انجام تعهدات طلایی پیش‌فروشنده از جمله «تحویل به موقع واحد مسکونی و قبول قیمت توافق شده در زمان قرارداد» برای پیش‌خریدار تضمین می‌شود. همچنین با مقرراتی که وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل این قانون وضع کرده، احتمال «انحراف» منابع پرداختی پیش‌خریدار (مصرف پول در جاهایی غیر از پروژه) به صفر می‌رسد و در مقابل، مسیر پرداخت به موقع اقساط معامله به حساب پیش-فروشنده روشن و شفاف شده است. ضمن آنکه، «گارانتی» فروش واحدهای مسکونی نوساز، برای اولین‌بار در قالب اجرای قانون پیش‌فروش و تکلیف پیش‌فروشنده به «بیمه کارکرد تجهیزات آپارتمان»، محقق می‌شود و پیش‌فروشنده موظف به رفع نقص احتمالی ساختمان در حین مصرف خواهد شد. همچنین قراردادهای پیش‌فروش نیز باید در دفاتر اسناد رسمی، تنظیم و صادر شود.

مجموعه این 6 مزایای ناشی از اجرای قانون پیش‌فروش مسکن، چون که اعتماد دو طرف معامله را از سطح ناچیز فعلی، افزایش می‌دهد، باعث تحرک در بازار دوم معاملات ملک خواهد شد. در حال حاضر، سهم معاملات پیش‌فروش از کل معاملات فروش آپارتمان، کمتر از 5 درصد است اما کارشناسان می‌گویند، بازار دوم، ظرفیت افزایش تا 25 درصد کل معاملات را دارد.

پیش‌خرید مسکن با قیمت مقطوع زمان ساخت، به علت محافظت متقاضی از تورم مسکن در طول زمان، برای خریداران جذابیت دارد. پیش‌فروش نیز از بابت تجهیز مالی سریع پروژه و بی‌نیاز شدن سازنده از دریافت تسهیلات بانکی با نرخ سود بالا، همواره برای فعالان ساختمانی، مطرح بوده اما اشکالات و نواقص بازار غیررسمی همواره مانع تامین همزمان خواسته‌های دو طرف شده است. در بازار پیش‌فروش، همواره دو نقطه ضعف اساسی شامل «دبه پیش‌فروشنده در قیمت» و «بدعهدی در تحویل به موقع واحد»، ترس و نگرانی متقاضیان را به همراه داشته و مانع شکل‌گیری کامل بازار پیش‌خرید شده است.پیش‌بینی می‌شود با جراحی صورت گرفته در این بازار، معاملات پیش‌فروش در میان‌مدت سرعت بگیرد و باعث شود بازار دوم معاملات مسکن در نقش سوپاپ تنظیم‌کننده بازار اول، قیمت مسکن را از نوسانات شدید محافظت کند. معمولا در زمان افزایش قیمت مسکن، تقاضا برای پیش‌فروش افزایش پیدا می‌کند و در زمان رکود معاملات و تخلیه حباب قیمتی نیز گرایش به پیش‌فروش زیاد می‌شود. این دو رفتار در سیکل‌های تجاری مختلف بازار مسکن، کاستی‌های بازار اول را پوشش می‌دهد بنابراین از شدت نوسانات –تعمیق رکود و بروز جهش در رونق- جلوگیری می‌کند. به‌عنوان نمونه، در زمان اوج رونق معاملات مسکن که شیب افزایش قیمت در حال زیاد شدن است، به تدریج خریداران از بازار اول کناره‌گیری می‌کنند و امکان فروش سلب می‌شود. در این حالت، بازار رسمی پیش‌فروش و تضمین‌های فعال‌شده در آن، به کمک دو طرف می‌آید و باعث می‌شود بخشی از رونق معاملات در قالب پیش‌فروش و با قیمت کمتر جریان پیدا کند (قیمت پیش‌فروش معمولا 10 تا 15 درصد کمتر از قیمت فروش قطعی در همان زمان پیش‌خرید است). متقاضی خرید مسکن در زمان رشد قیمت، توان خرید را از دست می‌دهد، اما توان پیش‌خرید را به‌واسطه پرداخت تدریجی بهای معامله دارد. بنابراین بخشی از تقاضا به سمت بازار دوم هدایت می‌شود و در نتیجه، جلوی جهش قیمت و شکل‌گیری رکود سنگین گرفته می‌شود.


جزئیات دو مجوز

در شکل جدید و البته رسمی بازار پیش‌فروش آپارتمان، سازنده‌ها برای فروش ساختمان‌های در حال ساخت، باید قبل از هر اقدام برای بازاریابی، تبلیغ و آگهی به‌عنوان اولین مرحله معرفی پروژه به پیش‌خریدار، ابتدا دو مجوز کلیدی از مراجع مربوطه دریافت کنند. عملیات پیش‌فروش آپارتمان منوط به اخذ «گواهی تاییدیه» از ادارات راه‌وشهرسازی استان توسط سازنده یا همان پیش‌فروشنده است. ادارات راه و شهرسازی برای تایید صحت و سلامت حقوقی و فنی پروژه آماده پیش‌فروش، مجموعه‌ای از مدارک مربوط به پروژه را کنترل می‌کنند که مهم‌ترین آن، گواهی «حساب امانی» است. به این ترتیب، یک شرکت ساختمانی یا بسازوبفروش، پیش از مراجعه به ادارات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی برای اخذ مجوز تبلیغ و پیش‌فروش، باید نسبت به دریافت مجوز «حساب امانی» از بانک عامل بخش مسکن اقدام کند.

الزام به افتتاح «حساب امانی» برای پیش‌فروش، باعث می‌شود «بانک عامل» این حساب در نقش ضلع سوم معاملات پیش‌خرید، بر رفتار مالی و ساختمانی «پیش‌فروشنده» و «پیش‌خریدار»، نظارت کند و با کنترل ریسک و مخاطرات همیشگی بازار پیش‌فروش توسط بانک، برای اولین‌بار انجام تعهدات دو ضلع اصلی معاملات پیش‌فروش نسبت به هم تضمین شود. وزیر راه و شهرسازی فروردین سال 94 با استناد به ماده 21 قانون پیش‌فروش ساختمان، شرط هر نوع تبلیغ، آگهی و اقدام برای بازاریابی پروژه‌های پیش‌فروش ملک را «داشتن مجوز و تاییدیه از ادارات استانی» اعلام کرد و از مدیران استانی خواست برای صدور این گواهی، از الگوی رایج در کشورهای مختلف که همگی بر «پیش‌فروش تحت کنترل حساب امانی» استوار است، استفاده کنند.هرچند ابلاغیه وزیر به دلایلی نامشخص، با یکسال و نیم تاخیر، از سه روز پیش، در دستور کار مدیران مربوطه قرار گرفته اما اجرای آن در بلندمدت، منافع هر دو طرف بازار پیش‌فروش را به‌صورت تصاعدی افزایش خواهد داد. گزارش «دنیای‌اقتصاد» از جزئیات نحوه تشکیل «حساب امانی» حاکی است: براساس دستورالعملی که بانک مسکن برای این منظور به شعب خود ابلاغ کرده، فرد پیش‌فروشنده‌ (حقیقی یا حقوقی) برای افتتاح «حساب‌امانی» باید 6 نوع مدرک به بانک ارائه کند. این مدارک شامل «سند مالکیت زمین، پروانه ساختمانی، قرارداد مشارکت در ساخت به‌نام فرد پیش‌فروشنده برای احراز سازنده بودن فرد، داشتن حق‌فروش، نقشه‌های طراحی و معماری نشان دهنده موقعیت دقیق واحدها و همچنین تاییدیه اتمام عملیات پی ساختمان» است.


کنترل 100 درصد بر حساب مالی پیش‌ فروشنده

بانک عامل «حساب امانی» با دریافت مدارک 6گانه، ضمن آنکه مانع پیش‌فروش خام –به‌واسطه الزام به عبور پروژه از مرحله پی‌ریزی و فونداسیون- می‌شود، مسیرهای اصلی جعل و کلاهبرداری در این نوع معاملات ملکی همچون فروش زمین به جای آپارتمان یا پیش‌فروش ساختمان فاقد پروانه را مسدود می‌کند. در قالب «حساب امانی»، باید یک حساب کوتاه‌مدت عادی به‌نام پیش‌فروشنده و برای فقط یک پروژه آماده پیش‌فروش، در بانک افتتاح و به ازای تک‌تک واحدهای مسکونی، حساب‌های جداگانه به‌نام پیش‌خریداران نزد بانک تشکیل شود تا کلیه مبادلات مالی پیش‌خریدار و پیش‌فروشنده، فقط از طریق این حساب و با نظارت و اجازه بانک عامل انجام شود. به عبارتی، دریافت و پرداخت بهای معامله پیش‌فروش، جز از کانال «حساب امانی»، غیرمجاز است و قرارداد طرفین معامله که با امضای ضلع سوم، اعتبار پیدا کرده را از رسمیت خواهد انداخت. طبق آنچه در بانک مرکزی برای این منظور به تصویب رسیده، بانک عامل «حساب امانی» مجاز است مشروط به دریافت گزارش عملکرد پیش‌فروشنده (سازنده) از مهندس‌ناظر پروژه و تایید پیشرفت‌ فیزیکی عملیات ساخت و ساز، متناسب با کار انجام شده، مبالغ پرداختی توسط پیش‌خریداران را از حساب‌شان کسر و به حساب پیش‌فروشنده، واریز کند. به این ترتیب، رابطه مستقیم مالی بین دو طرف معامله پیش‌فروش، قطع می‌شود و تحت تاثیر نظارت فنی بانک عامل «حساب امانی»، امکان دریافت پول‌اضافه از سوی پیش‌فروشنده، کاملا سلب خواهد شد. بانک عامل برای واریز وجه پیش‌خریدار به حساب پیش‌فروشنده، یک شرط ویژه علاوه بر کنترل پیشرفت‌ فیزیکی کلی پروژه، در نظر گرفته است.

در قالب این شرط،‌ اقساط هر یک از پیش‌خریداران، بعد از کنترل مراحل ساخت و ساز واحد مسکونی مربوط به آن پیش‌خریدار، از حساب وی آزاد و به حساب پیش‌فروشنده، منتقل می‌شود. این پروسه، احتمال انحراف منابع مالی پیش‌خریدار و مصرف آن توسط پیش‌فروشنده در بخش‌هایی غیر از واحد مسکونی متعلق به وی را به صفر می‌رساند و در عین حال باعث تشویق و نوعی رقابت بین پیش‌خریداران در پرداخت به موقع اقساط پروژه می‌شود. بر این اساس، جلوی مصرف آورده نقدی پیش‌خریداران خوش‌حساب در تکمیل واحد مسکونی پیش‌خریداران بدحساب، گرفته خواهد شد. پیش‌فروشنده‌های ساختمان می‌توانند در طول پروژه و هر زمان که احساس نیاز کردند، گزارش وضعیت مالی و موجودی حساب تک‌تک پیش‌خریداران را از بانک عامل «حساب امانی» طلب کنند و از این طریق، نسبت به منابع قابل دسترس برای خود، مطلع شوند. با این امکان، فرد یا شرکت سازنده پروژه می‌تواند در صورت لزوم، از پیش‌خریداران بخواهد برای پرکردن حساب‌شان، اقدامات لازم را انجام دهند.


صدور گواهی حداکثر در 15 روز

مدیر مرتبط با صدور گواهی تاییدیه پیش‌فروش مسکن در اداره راه و شهرسازی استان تهران روز گذشته به «دنیای اقتصاد» اعلام کرد: این اداره کل در صورت تکمیل مدارک پیش‌فروشنده، حداکثر ظرف 15 روز، مجوز بلامانع بودن عملیات پیش‌فروش ساختمان را برای فرد یا شرکت متقاضی، صادر می‌کند. این مسوول با تاکید بر اینکه طبق قانون پیش‌فروش ساختمان، هر نوع تبلیغ، بازاریابی، چاپ آگهی، نصب بنر و مواردی از این دست، نیازمند اخذ تاییدیه و مجوز از اداره راه وشهرسازی است، افزود: متقاضیان پیش‌فروش مسکن علاوه بر ارائه گواهی تشکیل «حساب امانی»، باید تاییدیه مهندس‌ناظر دال بر اتمام عملیات پی ساختمان، پروانه اشتغال به‌کار مهندس ناظر و مدارک هویتی پیش‌فروشنده را ارائه کنند. ضمن آنکه سایر مدارک اثبات‌کننده صحت و سلامت پروژه، در مرحله افتتاح «حساب امانی»، از جانب بانک عامل، دریافت و کنترل می‌شود.این مجوز توسط معاونت مسکن اداره راه و شهرسازی، صادر خواهد شد.

به گزارش «دنیای اقتصاد»، قانون پیش‌فروش ساختمان، دی ماه سال 89 تصویب و آیین‌نامه اجرایی مربوط به آنکه مسیر اجرا را برای دولت مشخص می‌کند، خرداد سال 93 از سوی هیات دولت ابلاغ شد اما این تاخیر سه ساله در پیاده‌سازی یکی از مهم‌ترین قوانین به شدت موردنیاز بخش مسکن بازهم ادامه پیدا کرد تا اینکه فروردین‌94، وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان دستگاه اصلی اعمال این قانون، بخشنامه‌های مربوطه را ابلاغ کرد و سپس اجرای ناقص آن از تابستان 94 به شکل صرفا آمادگی دفترخانه‌ها برای صدور قرارداد محضری پیش‌فروش آغاز شد. با این حال، اجرای کامل این قانون، از سه روز پیش کلید خورد.


جرایم سنگین برای عبور از قانون

با تصفیه آگهی نامه‌های مطبوعاتی از تبلیغات پیش‌فروش عملا آن بند از قانون پیش‌فروش ساختمان که بر مبنای آن هرگونه تبلیغ در بازار دوم معاملات مسکن اعم از مطبوعاتی و غیر مطبوعاتی و حتی ارائه پروژه‌ها به دلالان ملکی برای بازاریابی، منوط به دریافت مجوز از مراجع قانونی –ادارات کل راه و شهرسازی – شده بود، به مسیر اجرا وارد شد.به موجب ماده 21 قانون پیش‌فروش ساختمان، پیش‌فروشنده باید قبل از هرگونه اقدام برای تبلیغ و آگهی پیش‌فروش به هر طریقی، از جمله «درج در مطبوعات و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و سایر رسانه‌های گروهی و نصب در مکان و...»، گواهی تاییدیه مبنی بر صدور مجوز برای پیش‌فروش را از ادارات کل راه و شهرسازی اخذ و ضمیمه درخواست انتشار آگهی کند. بر اساس تاکید صورت گرفته در ماده 23 این قانون، اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش‌فروش ساختمان کنند یا بدون کسب مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند، به حبس از 91 روز تا یک سال و جزای نقدی معادل دو تا چهار برابر مبالغ دریافت شده از پیش خریداران محکوم می‌شوند.این در حالی است که مطبوعات و سایر رسانه‌ها هم به موجب تکلیف قانونی، قبل از دریافت مجوز یاد شده و رویت گواهی حق درج و انتشار آگهی پیش‌فروش را ندارند.

در غیر این صورت به توقیف و جزای نقدی از یک تا 10 میلیون تومان و در صورت تکرار به حداکثر مجازات محکوم می‌شوند.با حذف آگهی‌های پیش‌فروش از معتبرترین و پر مخاطب ترین آگهی نامه‌های مطبوعاتی طی چند روز گذشته، عملا بعد از 6 سال، اجرای نیمه کاره قانون پیش‌فروش که از دو سال گذشته با اعلام آمادگی دفاتر اسناد رسمی برای تنظیم سند رسمی پیش فروش، آغاز شده بود، کامل شد.به این ترتیب، در حالی که قانون پیش‌فروش ساختمان با الزامی کردن تنظیم سند رسمی پیش‌فروش و منع تنظیم قراردادهای غیر رسمی عملا بازار دوم معاملات مسکن را به مسیر قانونی هدایت کرده، حذف آگهی‌های مطبوعاتی از ستون آگهی نامه‌های روزنامه‌های معتبر، عملا به معنای ایجاد یک دوره انتظار در بازار پیش‌فروش تا زمان کسب مجوز از مراجع قانونی و بازگشت مجدد عرضه است.قانون پیش‌فروش ساختمان علاوه بر منع تنظیم هر گونه قرارداد غیررسمی میان پیش‌فروش و پیش‌خریدار و الزام به تنظیم سند رسمی پیش‌فروش در دفاتر اسناد رسمی با در نظر گرفتن مجازات سنگین برای سازندگان متخلف، پر دردسرترین معاملات مسکن را به مسیری ایمن هدایت کرده است.براساس ماده 6 قانون پیش‌فروش ساختمان چنانچه پیش فروشنده در تاریخ مقرر در قرارداد، واحد پیش‌فروش شده را به پیش‌خریدار تحویل ندهد یا به تعهدات خود عمل نکند مکلف است براساس زمان و مرحله‌ای که تاخیر در آن صورت گرفته است از 1/ 0 تا نیم درصد بهای روز آپارتمان را به‌صورت روزانه به پیش‌خریدار جریمه پرداخت کند.همچنین ماده 9 این قانون پیش فروشنده را مکلف کرده در قبال خسارات ناشی از عیب بنا و تجهیزات آن و نیز خسارت‌های ناشی از عدم رعایت ضوابط قانونی، در برابر پیش‌خریدار و اشخاص ثالث، مسوولیت خود را بیمه کند.

باربری در جنت آباد


باربری در جنت آباد : حمل اسباب منزل و اداری، باربری شهری و بین شهری، جابجایی جهاز عروس، حمل و نقل وسائل سنگین، بسته بندی حرفه ای با تجهیزات مناسب ، اتوبار و باربری در جنت آباد

باربری در جنت آباد

اتوبار جنت آباد، باربری در جنت آباد

بهترین سرویس حمل و نقل شهری و بین شهری از مبدا تهران - جنت آباد
حمل و نقل و باربری وسائل سنگین
بسته بندی حرفه ای و تخصصی + تجهیزات بسته بندی
کادر باربری متخصص
سرویس VIP

باربری در جنت آباد
شرکت باربری و اتوبار جنت آباد مفتخر است که در طول بیش از دو دهه فعالیت خود در زمینه باربری شهری و بین شهری همواره رضایتمندی مشتریان خود را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و تمامی تلاشهای خود را معطوف به ارائه خدمات هرچه بهتر در حد عنوان بهترین باربری تهران خواهیم کرد. هر زمان ، هر کجا ، هر چیزی + دقت ، سرعت ، ایمنی و تعهد شعار ما در اتوبار وی آی پی است. با ما تماس بگیرید ! بیش از دو دهه تجربه و رزومه درخشان اتوبار جنت آباد تضمینی مطمئن جهت یک حمل و نقل مناسب و بی دردسر است.
از آنجایی که این شرکت در طول فعالیت خود با مشتریان مختلف و با روحیات متفاوتی کار کرده است، با نحوه صحیح برخورد با مشتریان و روش کاهش فشارهای ناشی از اسباب کشی کاملا آشنا هستیم و به وضوح میدانیم که اسباب کشی یکی از سخت ترین پروژه های زندگی است. لذا تمام تلاش خود را خواهیم کرد که به بهترین نحو از اعتماد شما قدردانی کنیم و خاطره ای شیرین و ماندگار از خود برجای بگذاریم.

باربری در ونک


اتوبار ونک : ارسال سرویس باربری، حمل و نقل شهری و بین شهری، باربری و حمل و نقل اثاثیه به شمال، حمل جهیزیه عروس، حمل و نقل گاو صندوق و وسائل سنگین، باربری اداری و منزل، بسته بندی حرفه ای و ارسال تجهیزت بسته بندی

باربری در ونک

اتوبار ونک ، باربری در ونک

دفتر ونک ؛ باربری وی آی پی تهران

خدمات باربری این شرکت در ونک با برآورد زمان و هزینه باربری مناسب
  • ارسال خودرو مناسب اثاثیه شما
  • سنجش نحوه اسباب کشی در کمترین زمان و بهترین کیفیت کار
  • اعزام کادر باربری ماهر و ورزیده جهت حمل و نقل وسائل منزل و اداری
  • ارسال لوازم بسته بندی با قیمت مناسب
  • اعزام نیروی متخصص بسته بندی

مناسب ترین خدمات اتوبار و باربری در ونک را با یک تماس ازوی آی پی تهران بخواهید. لطفا جهت هماهنگی با شماره تلفن 22380176 و 22381218 تماس حاصل نمایید.

نکات مهم در اسباب کشی به خانه جدید

اگر شما در میان آپارتمان های زیادی جستجو کرده اید و آپارتمان مناسبی را برای خود انتخاب کرده اید و قصد نقل مکان به آنجا را دارید، باید بگوییم که پایان کار نیست و اسباب کشی آنقدر ها هم کار راحتی نیست.

یک اسباب کشی نیاز به برنامه ریزی، سازماندهی با دقت و شاید مقداری شانس باشد تا مطمئن شوید که اثاث کشی شما به درستی انجام شود.


چه دفعه اول شما باشد که اثاث کشی می کنید چه اینکه در این کار حرفه ای باشید ، در ادامه چند نکته برای شما آورده ایم که جابه جایی شما کمی آسانتر صورت پذیرد. این نکات باید به شما کمک کند که کار باربری شما تا جای ممکن بدون دردسر و به راحتی انجام شود.


اسباب کشی باید ساز ماندهی شده باشد

یک جابه جایی چیزی نیست که بتوان آن را به راحتی در یک آخر هفته انجام داد. همیشه از قبل برنامه ریزی کنید و هیچگاه روز قبل از آمدن شرکت باربری شروع به بسته بندی نکنید.مطمئن شوید که تمام جعبه ها برچسب داشته باشند و نام محتویات آن رویشان نوشته شده باشد. تا در هنگام باز کردن جعبه ها موجب سر در گمی نشود و همه ی جعبه های مربوط به بخش های مختلف در مکان خودشان قرار گیرند و بعد از باز کردن بسته بندی در جای خودشان قرار گیرند.


خودتان را از دست اشیای بدون استفاده خود خلاص کنید!

در هنگام بسته بندی ممکن است چیزهایی را پیدا کنید که دیگر به آنها نیازی نداشته باشید. بعضی چیزها مثل فرش ها و لباس های قدیمی را میتوانید به مراکز خیریه اهدا کنید و بعضی چیز ها را هم میتوانید در سمساری ها بفروشید. چیزهای خراب و درد نخور را هم دور بریزید و به مراکز بازیافت تحویل دهید.


با یک شرکت باربری قرارداد ببندید.

امروزه شرکت های باربری زیادی در تهران هستند و شما میتوانید با یکی از آنها قرار داد ببندید تا وسایل شما را بسته بندی کنند و به خانه ی جدید شما منتقل کنند.

بعد از بستن قرار داد با شرکت باربری کارگران آنها در زمان معین شده می آیند وسایل شما را برایتان جابه جا می کنند

کارگران ماهر و با تجربه با دقت فراوان وسایل را بسته بندی و جابه جا کرده و در هنگام جابه جایی مواظب هستند تا وسایل ضربه نخورند و وسایل آسییب نبینند یا نشکنند.


آسانسور را رزو کنید.

سعی کنید در زمانی با شرکت باربری هماهنگ کنید که آپارتمان و راهرو ها خلوت باشد و بتوانیدئ برا وسایل خود از آسانسور استفاده کنید تا وسایل سریع تر و بدون آسیب دیدگی جابه جا شوند و هزینه کمتری هم بپردازید.


آدرس ها پستی خود را تصحیح کنید.

در جاهایی که آدرس پستی داده اید و ممکن است برای شما نامه یا بسته ی پستی ارسال کنند.

آدرس قدیمی خود را به آدرس جدید خود تغییر دهید تا نامه ها و اطلاعیه هایتان در خانه جدید به دستتان برسد.


سرویس ها و خدمات خود را منتقل کنید.

شما باید پس از اثاث کشی در صورتی که همان شماره قبلی خود را میخواهید از شرکت مخابرات آنرا به آدرس جدید خود منتقل کنید. همچنین سایر سرویس ها مثل سرویس ها اینترنت پر سرعت و اشتراک رستوران ها و … و سرویس مدارس یا اداره خود و اعضای خانواده تان را به آدرس جدید خود منتقل کنید.


هشدار:


همیشه در خانه جدید خود به نکات امنیتی دقت کنید قفل ها و کلید ها را عوض کنید و تمام راه های نفوذ به خانه بررسی کنید. تا اشیای شما مورد سرقت قرار نگیرند.

باربری بارسلون

باربری بارسلون

شرکت بزرگ باربری و اتوبار بارسلون از جمله شرکتهای با سابقه در زمینه حمل و نقل اسباب منزل و اداری و باربری بین شهری است که در طول چندین سال فعالیت مستمر و با در اختیار داشتن پرسنلی متعهد، متخصص و با تجربه همواره در صدد افزایش کیفیت خدمات خود بوده است.

خدمتگزاران شما در شرکت بزرگ باربری بارسلون با بهره گیری از سالها تجربه آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند . شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در اتوبار و باربری بارسلون میتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

گروه اجرایی اتوبار و باربری بارسلون با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترینها را ارائه دهد. باربری و اتوبار بارسلون ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات شرکت بزرگ اتوبار وباربری بارسلون است.

متخصص مجرب بسته بندی این شرکت به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل با بیمه شهری و شهرستان با کادری مجرب و تضمینی در خدمت شهروندان می باشد.

دقت، سرعت، برآورد هزینه منصفانه و تعهد در قبال کار و کارفرما از افتخارات شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون است و امیدوارم با یاری شما هم میهنان عزیز روز به روز بر کیفیت و دامنه خدمات این شرکت افزوده شود.

چرا باربری بارسلون

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون با در اختیار داشتن پرسنلی ورزیده، مجرب و متخصص متعهد به کار و با بهره گیری از مدرنترین وسائط حمل و نقل و متخصص در بسته بندی اسباب و لوازم منزل و اداری آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز تهرانی میباشد. رزومه درخشان و قابل اطمینان گروه اجرایی شرکت باربری بارسلون تجربه شیرین و باورنکردنی یک اسباب کشی منظم و بی دغدغه را با سرعت، دقت و برآورد هزینه ای منصفانه را به شما هدیه خواهد داد.

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون به صورت شبانه روزی ( حتی در ایام تعطیل ) با بیمه شهری و شهرستان و با کادری مجرب و به صورت کاملا تضمینی در خدمت شهروندان می باشد.

ویژگیها و امکانات باربری بارسلون

  1. حمل نقل شهری و بین شهری به صورت شبانه روزی همراه با بیمه باربری
  2. در اختیار داشتن پرسنل و کارگران ورزیده، مجرب، خوش اخلاق و متعهد به کار
  3. در اختیار داشتن انواع وسائط حمل و نقل همچون وانت، نیسان، خاور، کامیون و تریلی
  4. بسته بندی حرفه ای و مطمئن جهت جلوگیری از هر گونه خسارت احتمالی به لوازم
  5. برآورد هزینه کارشناسی شده باربری و بسیار منصفانه همراه با سرعت و دقت در باربری
  6. حمل و نقل شهری و بین شهری در تمامی روزهای سال و حتی ایام تعطیل
  7. اعزام کارگر به حمل در تمامی ساعات شبانه روز

باربری بارسلون با ارائه خدمات شبانه روزی و با سالها سابقه ی درخشان در خدمات باربری و حمل لوازم منزل، اداری، تجاری و جهیزیه عروس ، جابجایی بار و اثاث کشی ، آماده ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز تهرانی میباشد.

خدمتگزاران شما در شرکت بزرگ باربری بارسلون با بهره گیری از سالها تجربه آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند . شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در اتوبار و باربری بارسلون میتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

گروه اجرایی اتوبار وباربری بارسلون با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترینها را ارائه دهد. باربری و اتوبار بارسلون ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات شرکت بزرگ اتوبار وباربری بارسلون است.

متخصص در محل وجابجایی و بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات و شرکتها به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل با بیمه شهری و شهرستان با کادری مجرب و تضمینی در خدمت شهروندان می باشد. دقت، سرعت، برآورد هزینه منصفانه و تعهد از افتخارات شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون است.

1