باربری شهر

بهترین سرویس اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل

نکات مهم در اسباب کشی به خانه جدید

اگر شما در میان آپارتمان های زیادی جستجو کرده اید و آپارتمان مناسبی را برای خود انتخاب کرده اید و قصد نقل مکان به آنجا را دارید، باید بگوییم که پایان کار نیست و اسباب کشی آنقدر ها هم کار راحتی نیست.

یک اسباب کشی نیاز به برنامه ریزی، سازماندهی با دقت و شاید مقداری شانس باشد تا مطمئن شوید که اثاث کشی شما به درستی انجام شود.


چه دفعه اول شما باشد که اثاث کشی می کنید چه اینکه در این کار حرفه ای باشید ، در ادامه چند نکته برای شما آورده ایم که جابه جایی شما کمی آسانتر صورت پذیرد. این نکات باید به شما کمک کند که کار باربری شما تا جای ممکن بدون دردسر و به راحتی انجام شود.


اسباب کشی باید ساز ماندهی شده باشد

یک جابه جایی چیزی نیست که بتوان آن را به راحتی در یک آخر هفته انجام داد. همیشه از قبل برنامه ریزی کنید و هیچگاه روز قبل از آمدن شرکت باربری شروع به بسته بندی نکنید.مطمئن شوید که تمام جعبه ها برچسب داشته باشند و نام محتویات آن رویشان نوشته شده باشد. تا در هنگام باز کردن جعبه ها موجب سر در گمی نشود و همه ی جعبه های مربوط به بخش های مختلف در مکان خودشان قرار گیرند و بعد از باز کردن بسته بندی در جای خودشان قرار گیرند.


خودتان را از دست اشیای بدون استفاده خود خلاص کنید!

در هنگام بسته بندی ممکن است چیزهایی را پیدا کنید که دیگر به آنها نیازی نداشته باشید. بعضی چیزها مثل فرش ها و لباس های قدیمی را میتوانید به مراکز خیریه اهدا کنید و بعضی چیز ها را هم میتوانید در سمساری ها بفروشید. چیزهای خراب و درد نخور را هم دور بریزید و به مراکز بازیافت تحویل دهید.


با یک شرکت باربری قرارداد ببندید.

امروزه شرکت های باربری زیادی در تهران هستند و شما میتوانید با یکی از آنها قرار داد ببندید تا وسایل شما را بسته بندی کنند و به خانه ی جدید شما منتقل کنند.

بعد از بستن قرار داد با شرکت باربری کارگران آنها در زمان معین شده می آیند وسایل شما را برایتان جابه جا می کنند

کارگران ماهر و با تجربه با دقت فراوان وسایل را بسته بندی و جابه جا کرده و در هنگام جابه جایی مواظب هستند تا وسایل ضربه نخورند و وسایل آسییب نبینند یا نشکنند.


آسانسور را رزو کنید.

سعی کنید در زمانی با شرکت باربری هماهنگ کنید که آپارتمان و راهرو ها خلوت باشد و بتوانیدئ برا وسایل خود از آسانسور استفاده کنید تا وسایل سریع تر و بدون آسیب دیدگی جابه جا شوند و هزینه کمتری هم بپردازید.


آدرس ها پستی خود را تصحیح کنید.

در جاهایی که آدرس پستی داده اید و ممکن است برای شما نامه یا بسته ی پستی ارسال کنند.

آدرس قدیمی خود را به آدرس جدید خود تغییر دهید تا نامه ها و اطلاعیه هایتان در خانه جدید به دستتان برسد.


سرویس ها و خدمات خود را منتقل کنید.

شما باید پس از اثاث کشی در صورتی که همان شماره قبلی خود را میخواهید از شرکت مخابرات آنرا به آدرس جدید خود منتقل کنید. همچنین سایر سرویس ها مثل سرویس ها اینترنت پر سرعت و اشتراک رستوران ها و … و سرویس مدارس یا اداره خود و اعضای خانواده تان را به آدرس جدید خود منتقل کنید.


هشدار:


همیشه در خانه جدید خود به نکات امنیتی دقت کنید قفل ها و کلید ها را عوض کنید و تمام راه های نفوذ به خانه بررسی کنید. تا اشیای شما مورد سرقت قرار نگیرند.

برچسب ها: باربری , باربری تهران , باربری در تهران , اتوبار , اتوبار تهران , اتوبار در تهران ,

[ بازدید : 86 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ] [ 14:09 ] [ باران ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]