باربری شهر

بهترین سرویس اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل

حمل بار تهران

اتوبار تهران یک وب سایت اطلاع رسانی و معرفی شرکتهای معتبر و با سابقه باربری است که براساس اطلاعات دریافتی از شهروندان پایتخت و همچنین جستجو و بررسی صفحات وب بهترین خدمات و شرکتهای باربری را معرفی میکند. هدف این وب سایت آگاهی بیشتر و دریافت سرویس های با کیفیت حمل و نقل شهری برای شما همشهریان گرامی است. بنابراین خواهش میکنیم و انتظار داریم که شما در صورت استفاده از خدمات شرکتهای معرفی شده در این سایت رضایت و عدم رضایتمندی خود را از طریق بخش تماس به اطلاع ما برسانید تا بتوانیم شرایط بهتری را برای سایر همشهریان و حتی خود شما فراهم آوریم

اتوبار تهران با توجه به شرایط نامطلوب موجود در صنعت حمل و نقل شهر و وجود افرادی سودجو و غیره حرفه ای بر آن است تا با معرفی شرکت های معتبر و متخصص تاثیری مثبت بر صنعت حمل و نقل کشور داشته باشد و مطمئنیم که شما به عنوان یک شهروند مسئول مارا در رسیدن به هدفمان یاری میرسانید.

بازدید کننده گرامی !
جهت رساندن پیام خود به مدیران وب سایت میتوانید از طریق فرم تماس اقدام نمایید و یا از طریق ارسال ایمیل اتوبار تهران را از نقطه نظرات خود آگاه نمایید .

قابل توجه شرکتهای باربری !
کلیه شرکتهای باربری شهری و بین شهری که خدمات حمل اثاثیه جزو فعالیتهای روزانه آنان محسوب میگردد میتوانند از طریق ارسال درخواست خود به ایمیل مندرج در بخش تماس همراه با تصویر مجوز و ثبت برند نسبت به ثبت وب سایت حود در سایت اتوبار تهران اقدام نمایند. بدیهی است ایمیل ارسالی هیچ گونه الزامی را برای اتوبار تهران ایجاد نخواهد کرد .

[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 25 خرداد 1400 ] [ 21:44 ] [ باران ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]